4 oktober Symposium: Uitgaan voor iedereen

Op woensdag 4 oktober a.s. organiseert Art.1 Midden Nederland i.s.m. Gemeente Amersfoort, VVV Amersfoort en Stichting Smaak het evenement ‘Uitgaan voor iedereen?’ in Amersfoort. Tijdens dit evenement willen we specifiek ingaan op de uitdaging voor de vrijetijdssector om deze toegankelijk te maken voor mensen met een beperking. We richten ons op wet- en regelgeving, ervaringen uit de praktijk en oplossingen!

‘Uitgaan voor iedereen?’ is erg interessant voor professionals die werken in de horeca-, festival-, sport-, evenementenbranche en gemeentefunctionarissen die in hun werk hebben te maken met de vrijetijdssector. Het programma is ook erg interessant voor functionarissen binnen gemeenten met raakvlakken op dit thema, zoals ambtenaren die zich bezig houden met bouwvoorschriften en vergunningen. Ervaringsdeskundigen met een beperking zijn bijzonder welkom, om hun inzichten te delen tijdens het evenement. Andere geïnteresseerden zijn natuurlijk van harte welkom!

Week van de Toegankelijkheid 2017

‘Uitgaan voor iedereen?’ vindt plaats in de landelijke week van Toegankelijkheid. Tijdens de Week van de Toegankelijkheid laten zien hoe belangrijk het is dat mensen met een beperking net als iedereen mee kunnen doen. De Week van de Toegankelijkheid loopt in 2017 van 2 t/m 7 oktober. Het motto van de Week is dit jaar ‘Aan tafel’. Meer informatie: www.weekvandetoegankelijkheid.nl

Aanmelden verplicht

Tijdens het evenement zal een lunch worden aangeboden met aansluitend een rondleiding door het Pop-Up Museum SMAAK. Daarom is aanmelding verplicht. Dat kan via deze link: http://bit.ly/2o5IB9O
Blijf ook op de hoogte via het Facebook-event Uitgaan voor iedereen?

Deelname is gratis

Update: Een verslag van de dag vindt u hier.