Artist in residence

Vorig jaar was Tais Teng onze artist in […]

Tais Teng

Vorig jaar was Tais Teng onze artist in residence. Het boek met verhalen en illustraties met de titel WONDERBAARLIJKE VERHALEN UIT HET DUISTERE GERANIUMWOUD dat hij in die periode gemaakt heeft is te bestellen via zijn website maar is ook tijdens het Pop-up Musseum SMAAK 2017 te koop bij onze balie voor € 15,– (graag contant afrekenen). Tijdens  de opening is Tais Teng aanwezig om zijn boek te signeren en die dag kost het boek als speciale aanbieding € 10,–.

tais_teng_s_wonderbaarlijke_verhalen_nu_te_koop_by_taisteng-dba2ov1 (1)

tais_teng_s_wonderbaarlijke_verhalen_nu_te_koop_by_taisteng-dba2ov1 (1)

Jaarlijks tovert het Pop-Up Museum SMAAK in oktober […]

Artist in Residence

Jaarlijks tovert het Pop-Up Museum SMAAK in oktober een maand lang de locatie Davidshof van het Pieters en Bloklands Gasthuis om tot een bruisend hart van kunst, cultuur en muziek waar bewoners en bezoekers welkom zijn.

Dit jaar zijn de bewoners van de Davidshof  “artist in residence” van het Pop-Up Museum. Het thema van SMAAK 2017 is “Lekker abstract”.

Daarom biedt de activiteitenbegeleiding van de locatie Davidshof voor de bewoners van kleinschalig wonen de hele maand activiteiten die “Lekker abstract” zijn. Er wordt wekelijks een workshop gegeven zoals bloemschikken met SMAAK, schilderen met SMAAK en creatief met SMAAK.

De gemaakte werken worden tijdens de museummaand tentoongesteld.

Artist in Residence

De gemaakte werken worden tijdens de museummaand tentoongesteld.