Organisator van:

Word donateur van Stichting SMAAK

Help Stichting SMAAK met het realiseren van projecten voor (kwetsbare) senioren, zoals ieder jaar in de maand oktober, het populaire Pop-up Museum SMAAK in het Pieters en Bloklands Gasthuis. Fondsen, bedrijven en andere sponsoren helpen Stichting SMAAK met het realiseren van haar doelstellingen. Daarnaast is Stichting SMAAK sterk afhankelijk van giften. Uw gift helpt ons met het realiseren van onze doelstellingen.

U kunt geld geven op de manier die bij u past. Iedere gift is welkom:

Door een bedrag over te maken op

NL33 INGB 0006 8122 21
t.n.v. Stichting SMAAK Amersfoort

Wij informeren u graag over al onze activiteiten. U kunt daartoe onze nieuwsbrief aanvragen via info@stichtingsmaak.nl of u daarvoor meteen inschrijven via het formulier in de footer van deze website. U ontvangt dan periodiek informatie over de ontwikkelingen en activiteiten van stichting SMAAK.

Belastingvoordeel

Uw gift aan Stichting SMAAK kan aftrekbaar zijn van de inkomstenbelasting als u uw gift kunt aantonen met bankafschriften of betaalbewijzen én als het jaarbedrag boven een bepaalde drempel uitkomt. Kijk voor meer informatie op de website van de Belastingdienst.

U kunt natuurlijk altijd contact opnemen via info@stichtingsmaak.nl.