Who Art You

Junior Kunstenaars oproep

We zoeken jongeren in de leeftijd van 17 t/m 27 jaar maar inmiddels hebben we het project uitgebreid en mogen ook mensen in de leeftijd van 17 t/m 65 jaar meedoen.

Waaraan moet je voldoen:
We zoeken jou als je graag iets willen betekenen voor de ouderen in hun stad. We zoeken specifiek naar jongeren die:

• Het leuk vinden om contact met ouderen te leggen en dit contact te onderhouden.
  • Graag bezig zijn met schrijven (liedteksten, verhalen, gedichten etc.) of met beeldende kunst (tekenen, schilderen, fotografie, comics, ontwerpen etc.).
  • Het is niet nodig om professionele ervaring of een opleiding hierin te hebben, maar het mag natuurlijk wel.
  • Zin hebben om samen met een oudere een kunstwerk te maken.
  • Voldoende tijd hebben vanaf nu tot eind november 2020.
  • Het project is eventueel te gebruiken als vervanging van een stage voor studie.
  • De deelnemers ontvangen een certificaat van deelname dat ingezet kan worden bij de opbouw van het persoonlijke portfolio.

Begeleiding
De Stichting SMAAK zorgt voor een goede organisatie van het project en biedt professionele begeleiding op afstand bij het maken van de kunstwerken. We gebruiken hiervoor diverse middelen: telefoon, beeldbellen en mailen. Waar mogelijk en gewenst organiseren we bijeenkomsten via skype en zoom.

Planning
De kunstwerken worden gemaakt vanaf nu tot eind oktober 2020. In oktober maken we ook de kunstkrant, deze wordt begin november 2020 verspreid. Wanneer de expositie is, weten we nu nog niet. Dat is afhankelijk van de ontwikkelingen rondom het corona virus.

Kosten
Deelname aan het project is gratis en op basis van vrijwilligheid. Het project wordt financieel ondersteund door verschillende fondsen.

Aanmelding en meer info
Als je interesse hebt stuur een mailtje naar info@desmaak-makers.nl of bel met Andries Potter 06-49868586‬.
Aanmelden is gedurende de gehele looptijd van het project mogelijk.