Sponsor worden van een Pop-up Museum

U kunt als bedrijf/ondernemer sponsor worden van Stichting SMAAK vanaf een bedrag van € 250,– daarvoor in ruil bieden wij u een aantal promotiemogelijkheden. U bereikt daar per jaar (toegespitst in de maand oktober) circa 2.500 bezoekers, 800 deelnemers aan workshops en 100 bewoners (plus familie) mee. Heeft u andere ideeën dan zijn wij graag bereid hierover met u van gedachten te wisselen.  Hieronder leest u welke mogelijkheden er zijn:

1) Alle sponsoren krijgen vermelding:

• Op posters (oplage 500)
  • Op flyers (oplage 5.000)
  • In de catalogus (oplage 2.000)
    Uiteraard mits hun sponsoring op moment van druk bekend is.

2) Op de website van Stichting SMAAK en/of Pop-up Museum SMAAK (van het betreffende jaar) met een link naar hun eigen website.
3) Op Facebook en in de nieuwsbrief (geldt voor nieuwe sponsoren).
4) Sponsoren worden uitgenodigd voor bijzondere evenementen zoals o.a. de opening.

Donateur worden kan natuurlijk ook:

Doneer direct

Alle bedragen onder de € 250,– zijn ook zeer welkom. U wordt dan donateur. Als donateur krijgt u een uitnodiging voor de opening.

Stichting SMAAK heeft de culturele ANBI status.

De Stichting SMAAK is een Algemeen Nut Beogende instelling (ANBI) met een culturele status. De belastingdienst bepaalt of organisaties aan de vereiste doelstellingen voldoen en heeft de Stichting SMAAK de culturele ANBI-status verleend. Doneren aan een culturele ANBI is aantrekkelijk vanwege extra belastingvoordeel! Particulieren mogen in de aangifte inkomstenbelasting 1,25 keer het bedrag van de gift aftrekken. Ondernemingen die onder de vennootschapsbelasting vallen, mogen 1,5 keer het bedrag van de gift aftrekken in de aangifte vennootschapsbelasting. Hiermee stimuleert de overheid giften aan niet-commerciële kunst en cultuur.